کانون های فرهنگی و تشکل های مسجدی باید فعالیت های تاثیرگذار داشته باشند

کانون های فرهنگی و تشکل های مسجدی باید فعالیت های تاثیرگذار داشته باشند

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خوب پور ضمن تاکید بر اینکه ما باید از حالت سنتی خارج شویم و به انجام فعالیت های تاثیرگذار بپردازیم، گفت: این رسالت کانون های فرهنگی و هنری، تشکل های درون مسجد و فعالان فرهنگی است که با هم افزایی در این راستا فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جان محمد خوب پور» امروز (31 مرداد) در بازدید از کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم (ع) یاسوج به نمایندگی از سایر کانون های شهرستان بویراحمد ضمن تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: مسجد مرکز ثقل تعظیم شعائر الهی است.

 

مدیر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز این دغدغه را داریم که فعالیت ها در بعضی از مقاطع زمانی موثر نیستند، همه نتیجه فاصله گرفتن از مسجد است.

 

وی این سخن خود را یک واقعیت دانست و ادامه داد: رسالت ما در حوزه های فرهنگی تلاش برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد است.

 

خوب پور جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را وظیفه سنگینی دانست و یادآور شد: با توجه به وجود فضای مجازی و خوراک هایی که این فضا برای نسل های مختلف فراهم می کند، باید در راستای جذب نوجوانان و جوانان تلاش کرد.

 

مدیر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه ما باید از حالت سنتی خارج شویم و به انجام فعالیت های تاثیرگذار بپردازیم، خاطرنشان کرد: این رسالت کانون های فرهنگی و هنری، تشکل های درون مسجد و فعالان فرهنگی است که با هم افزایی در این راستا فعالیت کنند.

 

وی ضمن تمجید از فعالیت کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم یاسوج، اظهار کرد: این کانون به منظور موفقیت بیشتر در انجام فعالیت ها باید با سایر کانون ها و استفاده از تجربیات آنها، تعامل و ارتباط داشته باشد.

 

خوب پور گفت: امروز مرزها برداشته شده و نیاز به جهاد فرهنگی داریم و باید بدانیم افراد دغدغه مندی هستند که می توانند در این راستا گام بردارند.

پایان پیام/ 82