پویش«نذر شیر خشک» در زنجان اجرا می شود

پویش«نذر شیر خشک» در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹
به همت هیئت نوجوانان حضرت رقیه(س) مسجد آیت‌الله طالقانی(ره) زنجان، پویش نذر شیرخشک به یاد شهید ۶ ماهه کربلا در زنجان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جوانان مسجد آیت الله طالقانی زنجان در یک حرکت خودجوش پویش نذر شیرخشک را همزمان با آغاز ماه محرم اجرا می کند.

 

مسجد آیت الله طالقانی زنجان پیشتر در راستای کمک مومنانه، کمک های خیرین محله را جمع آوری و در قالب بسته های غذایی در بین نیازمندان توزیع می کرد؛ با آغاز ماه محرم جوانان این مسجد پویش نذر شیرخشک را اجرا می کند.

 

پویش «نذر شیر خشک» به یاد طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) و با هدف کمک به خانواده‌هایی که فرزند شیرخوار داشته و توانایی خرید شیر خشک را ندارند با همکاری چند تن از متخصصان تغذیه اجرا می‌شود.

 

علاقمندان جهت شرکت در پویش «نذر شیر خشک» می‌توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۵۱۱۲-۰۰۱۳-۱۶۷۰-۵۰۵۴ متعلق به هیئت نوجوانان حضرت رقیه (س) واریز کنند.

 

همچنین مراسم سخنرانی و عزاداری این هیئت با همکاری هیئت امنای مسجد آیت‌الله طالقانی(ره) و جوانان محل در حیاط مسجد و با فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی با حضور برادران و خواهران برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/ 693