هر جا فرزندان مسجدی پای کار انقلاب بودند کارها جهادی پیش رفته است

هر جا فرزندان مسجدی پای کار انقلاب بودند کارها جهادی پیش رفته است

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی فرزندان مسجدی نقش کلیدی بر مدیریت انقلاب داشتند و هر جا پای کار بودند کارها جهادی پیش رفته است.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به نقش و جایگاه مساجد، اظهار کرد: مساجد یکی از کانون‌هایی بودند که در پیروزی انقلاب نقش کلیدی داشتند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: فرزندانی که در مسجد تربیت شدند انقلاب را کلید زدند و همین افراد جنگ را مدیریت کردند.

وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب، فرزندان مسجدی نقش کلیدی بر مدیریت انقلاب داشته و هر جا پای کار بودند کارها جهادی و به خوبی پیش می رفت اما هرجا عقب ماندگی و ضعف دیده شده به دلیل مدیریت افراد غیر مسجدی و غیر جهادی بوده است.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: برخی افراد تکنوکرات که بر مسند های مدیریتی نشستند باعث ضربه به انقلاب و نارضایتی مردم شدند درحالی که مسجد همواره کانون جوش و خروش و دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر ظالم بوده است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز کانون های فرهنگی و  هنری مساجد به دنبال هر زلزله، سیل و بحرانی پای کار می آیند و کمک های مومنانه هم از مساجد آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی نیز در مساجد حضور می یابند و نسبت به تعظیم شعائر حسینی اقدام می کنند.

وی عنوان کرد: مسجد خانه نوری است که نور آن از همه‌جا ساطع می شود اگر در حال حاضر مساجد کنار گذاشته شوند ضربه خواهیم دید بنابراین باید به سمتی پیش برویم که مساجد محور و کانون خدمات و حرکات باشند.

پایان پیام/ 66