نشست هم اندیشی جمعی از ائمه جماعات مساجد شیراز به همت کانون «شهید سلیمانی» برگزار شد

نشست هم اندیشی جمعی از ائمه جماعات مساجد شیراز به همت کانون «شهید سلیمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی ائمه جماعات برخی مساجد شیراز در مسجد «الرجاء»، گفت: این نشست همزمان با هفته جهانی مسجد و به همت کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: هفته جهانی مسجد فرصتی است که بتوان در طول ایام آن مسائل و مشکلات مربوط به خانه های خدا را مورد بررسی و هم اندیشی قرار داد و در این راستا به همت کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نشست هم اندیشی در مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز خاطرنشان کرد: در این نشست ائمه جماعات مساجد «حضرت سکینه (س)»، «الرسول (ص)»، «جامع ابیوردی»، «محمدی»، «امام خامنه ای»، «آذربایجانی ها» و «جواد الائمه (ع)» حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امام جماعت مسجد «الرجاء» شیراز در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان، برنامه های ویژه مسجد در ایام محرم الحرام و همچنین فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در این ایام را تشریح کرد.

پایان پیام/ 130