«سه شنبه های تکریم»، ابتکاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون ها مساجد کشور است

«سه شنبه های تکریم»، ابتکاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون ها مساجد کشور است

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹
سهرابی با اشاره به اینکه این هفته هفتمین هفته از اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» است که با ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور اجرا می شود،گفت: سپاس گزارم که این ابتکار شکل گرفت بتوانیم هر سه شنبه از خانواده شهدا دل جویی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: امروز خدمت خانواده 2 شهید هستیم که یکی از آن شهدا از خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگری از استانداری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این هفته هفتمین هفته از اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» است که با ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور اجرا می شود، افزود: این طرح در ایام کرونا به شکل ویدئو کنفرانسی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سپاس گزارم که این ابتکار شکل گرفت بتوانیم هر سه شنبه از خانواده شهدا دل جویی کنیم.

خاطر نشان می شود، هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و به مناسبت هفته دولت به تکریم از 2 خانواده شهدای دولت، اختصاص یافت و در هم اکنون در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 130