انعقاد تفاهم نامه استاندار فارس با بنیاد شهید برای رفع مشکل مسکن خانواده شهدا

انعقاد تفاهم نامه استاندار فارس با بنیاد شهید برای رفع مشکل مسکن خانواده شهدا

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹
رحیمی گفت: تفاهم نامه ای با رئیس بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور در حال انعقاد است که مسکن خانواده معزز شهدا و ایثارگران مسکن تهیه شود چرا که وظیفه ما کاهش مشکلات خانواده شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: امیدوارم سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، مرضی درگاه الهی قرار گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه همانطوری که بزرگان ما و امام راحل اشاره داشتند شهدا شمع محفل بشریت هستند و ما مفتخر هستیم که خادم شهدا باشیم و آرزوی می کنیم رهروان بزرگی برای کار شهدا باشیم، یادآور شد: تلاش دولت بر این مبنا بوده که بتواند به اهداف متعالی امام راحل و شهدا جامع عمل بپوشاند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فارس با 14 هزار و 500 شهید که تقدیم راه انقلاب کرده است یکی از استان هایی است که تبعیت بزرگی از امام راحل داشته است و فرزندان این استان از ارزش ها و میهن اسلامی دفاع کردند، یادآور شد: همه ما باید خود را مدیون جانفشانی آن عزیزان بدانیم اگر این جانفشانی های ما نبود، امروز هیچ آسایش و امنیتی نداشتیم و با تلاش آنهاست که استقرار نظام اسلامی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا، یکی از برنامه های دولت است، یادآور شد: خانواده شهدا را را تاج سر خود را می دانیم و خانواده شهدا نباید در کوچه پس کوچه های گرفتاری های روزمره به ورطه فراموشی سپرده شوند و البته می دانیم که مشکلاتی دارند.

رحیمی با یادآوری این مطلب که بر اساس تصمیم رئیس جمهور تفاهم نامه ای برای خانواده شهدا، انعقاد می شود، افزود: تفاهم نامه ای با رئیس بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور در حال انعقاد است که مسکن خانواده معزز شهدا و ایثارگران مسکن تهیه شود چرا که وظیفه ما کاهش مشکلات خانواده شهداست.

خاطر نشان می شود، هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و به مناسبت هفته دولت به تکریم از 2 خانواده شهدای دولت، اختصاص یافت و در هم اکنون در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 130