تجلیل امام جمعه شیراز از برگزاری «سه شنبه های تکریم»

تجلیل امام جمعه شیراز از برگزاری «سه شنبه های تکریم»

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹
آیت الله دژکام با اشاره به اینکه از مجموعه کانون های فرهنگی مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به وظیفه ای که به گردن همه ماست که آن بزرگداشت شهدا است تشکر می کنم، گفت: امیدوارم به خوبی این طرح ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هر کدام از این شهدا راهی برای دست یابی به سبیل الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه از مجموعه کانون های فرهنگی مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به وظیفه ای که به گردن همه ماست که آن بزرگداشت شهدا است تشکر می کنم، تاکید کرد: امیدوارم به خوبی این طرح ادامه یابد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اضافه کرد: روزی باید انتقام خون شهدا و مظلومیت آنان که مظلومانه شهید شدند، گرفته شود و نباید این حق و خون ضایع شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه یکی از نام های مبارک امام زمان (عج)، «منتقم» است، افزود: ایشان انتقام خون شهدای کربلا و سایر شهدا را خواهد گرفت، حضرت ولیعصر (عج)، ولی همه ما هستند و ولی خون جد شان امام حسین (ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدای عزیز به ارزش های اسلامی و انسانیت توجه ویژه ای داشتند، تاکید کرد: اسرائیلی ها و کسانی که امروزها با آنان می نشینند و صلح نامه امضا کردند و عادی سازی روابط کردند، بدانند آن روز دیر نیست و آنانی که خیانت به انسانیت می کنند باید در آن روز پاسخگو باشند و امیدوارم ما در آن روز سربازی برای امام زمان (عج) باشیم.

پایان پیام/ 130