شهدا میزان در میان مردم و حجت بر مردم هستند

شهدا میزان در میان مردم و حجت بر مردم هستند

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه افراد میزان الهی هستند، گفت: در هر زمانی از تاریخ هر فردی از هر قشری می تواند میزان باشد و شهدا میزان در میان مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محمدرضا موسوی»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه افراد میزان الهی هستند، گفت: در هر زمانی از تاریخ هر فردی از هر قشری می تواند میزان باشد و شهدا میزان در میان مردم و حجت بر مردم هستند.

برادر شهید «موسوی» با تاکید بر اینکه شهدا حجت بر مردم هستند، تاکید کرد: امیدوارم خداوند عملکرد ما را به نحوی قرار دهد که در آخرت در مقابل شهدا، سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید عمل و رفتار ما به گونه ای باشد که به این حجت نزدیک باشد، اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارت حساس است و امید است بتوانیم در عرصه فرهنگی، به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، «حمید خبازی»، برادر شهید «امیر حمزه خبازی» و «خانم موسوی»، همسر شهید «سید معصوم موسوی» در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

خاطر نشان می شود، هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و به مناسبت هفته دولت به تکریم از 2 خانواده شهدای دولت، اختصاص یافت و در هم اکنون در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 130