جريانات خودجوش مردمي در بزرگداشت ايام دهه كرامت حمايت مي‌شوند

جریانات خودجوش مردمی در بزرگداشت ایام دهه كرامت حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدير كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: جريانات خودجوش مردمي براي بزرگداشت ايام دهه كرامت حمايت و ساماندهي مي‌شوند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور به نقل از فارس، «نادر سقا» با اشاره به پیگیری برنامه‌های دهه کرامت در استان اردبیل، اظهار کرد: ظرفیت و فرصت‌های موجود در عرصه‌های مختلف مخصوصا حوزه‌های بین‌المللی جهت تعامل فرهنگی و حمایت و ساماندهی جریانات خودجوش مردمی برای بزرگداشت این ایام از جمله مهمترین انتظارات ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان از دستگاه‌های عضو است.

 

وی افزود: دیدار با شخصیت‌های برجسته دینی، فرهنگی و اجرایی در سطوح ملی، استانی و محلی؛ تشکیل جلسات درون سازمانی و ابلاغ به ادارت و دفاتر زیرمجموعه برای بزرگداشت ایام و نیز آذین‌بندی اماکن اداری و برگزاری جشن و مراسم در دستگاه‌ها و نهادها در این ایام اجرایی می‌شود.

 

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ابلاغ انتظارات بزرگداشت دهه کرامت به دستگاه‌های عضو پیش از آغاز این دهه و برگزاری جلسات مختلف با اعضای هماهنگ کننده مراسمات خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی در مراکز وابسته، تلاش در جهت تبیین و ترویج فرهنگ، سیره و سبک زندگی رضوی و دعوت از شخصیت‌های برجسته علمی، مذهبی در برنامه‌ها؛ اهتمام لازم برای اجرای ویژه برنامه‌ها برای گروه‌های مختلف سنی کودک، نوجوان و جوان با بهره‌مندی از ایام اوقات فراغت از دیگر انتظارات محوری از دستگاه‌های عضو در دهه کرامت می‌باشد.

 

سقا با تشریح برنامه و فعالیت‌های مشترک اعضای این ستاد،  افزود: تکریم ویژه مراجعین «ارباب رجوع»، پیش‌بینی اجرای مراسم، افتتاحیه و تجلیل از برگزیدگان برنامه‌ها، انتشار اقلام تبلیغی از جمله پوستر، بروشور، بنر و ... به مناسبت این ایام مدنظر قرار گرفته است.

 

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به ترتیب با شعارهای «شهدا، الگوی جوانان در تحقق گام دوم انقلاب» و «عفاف و حجاب، گوهر خانواده مهدوی» مزین شده است.

 

پایان پیام/