خریداری و انتقال دستگاه نانوایی موکب اربعین به همت خیرین مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان

خریداری و انتقال دستگاه نانوایی موکب اربعین به همت خیرین مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۳۹۹
خیرین و خادمین مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان، یک دستگاه نانوایی موکب اربعین به ارزش ۱۵ میلیون تومان خریداری و ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی این شهر محسوب می شود که در طول سال در اجرای برنامه های فرهنگی، عقیدتی، آموزشی و ... سرآمد دیگر مساجد است.

در این مسجد صندوق جمع آوری کمک های مردمی و خیرین دایر است تا با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین گره ای از مشکل مسلمانی گشوده شود.

 

این بار و در آستانه اربعین حسینی خیرین و خادمین موکب مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان یک دستگاه نانوایی به ارزش 15 میلیون تومان خریداری و روانه کردند.

در این مسجد با آغاز ماه محرم هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری و سوگواری با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا می شود.

 

مراسم عزاداری در این مسجد از 30 مردادماه آغاز و به مدت 11 شب ادامه دارد؛ سخنران این مراسم حجــت‌الاسـلام محمدی و مادحین آن کربلایی مهدی حسنلو و کربلایی علیرضا خاصی هستند.

این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و رعایت نکات بهداشتی و به همراه داشتن ماسک جهت حضور در جلسه الزامی اعلام شده است.

 

پایان پیام/ 693