توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و ۵۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و بی سرپرستان در تاسوعای حسینی

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و ۵۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و بی سرپرستان در تاسوعای حسینی

تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۳۹۹
فرمانی با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و ۵۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و بی سرپرستان در تاسوعای حسینی، گفت: با نوای «لبیک یا ابوالفضل (ع)» جهاد ادامه دارد و با الگوگیری از علمدار کربلا به یاری نیازمندان خواهیم شتافت.

«محمدجواد فرمانی» با تشریح برنامه های تاسوعای حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های ویژه محرم از اول ماه به همت کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» با محوریت مسجد «شهدا» در روستای سلطان آباد شیراز در حال برگزاری است و امروز همزمان با تاسوعای حسینی 110 بسته معیشتی و 550 پرس غذای گرم بین نیازمندان و بی سرپرستان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز با تاکید بر اینکه با نوای «لبیک یا ابوالفضل (ع)» جهاد ادامه دارد و با الگوگیری از علمدار کربلا به یاری نیازمندان خواهیم شتافت، خاطرنشان کرد: تعداد 2 هزار قرص نان نیز در روز ششم محرم با توسل به حضرت علی اصغر (ع) به همت اصحاب مسجد و اعضای کانون در «سلطان آباد» توزیع شد.

فعال فرهنگی مسجد «شهدا» روستای «سلطان آباد» شیراز با اشاره به دیگر برنامه های ویژه تاسوعا، گفت: پشت نویسی شیشه های وسایل نقلیه عبوری منقوش به عکس حاج قاسم سلیمانی و سخن این شهید «ما ملی امام حسینیم» نیز توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز اجرا شد.

وی همچنین از برگزاری آئین بیرق گردانی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز در سوم محرم خبر داد و گفت: در این آئین بیرق ها و پرچم های عزا در مناطق مختلف «سلطان آباد» گردانده شد و زمینه عرض ارادت و توسل به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت برای اهالی فراهم شد.
 

 

 

پایان پیام/ 130