ایستگاه سلامت و غربالگری در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برپا شد

ایستگاه سلامت و غربالگری در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برپا شد

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۳۹۹
بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری در حاشیه مراسم عزاداری سالار شهیدان، ضمن انجام تست های سلامتی، به عزاداران حاضر در مراسم، ماسک اهداء کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم عزاداری و سوگواری مسجد امام حسین(ع) این روزها با تغییرات متعددی نسبت به سنوات گذشته مواجه است، شیوع ویروس کرونا و تذکرات ستاد ملی مبارزه با کرونا موجب شده است تا بچه های مساجد پایتخت شور و شعور حسینی تدابیر خاصی برای اطمینان از سلامتی عزاداران اتخاذ کنند.

مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برنامه های عزاداری خود را با کمک های مردمی و با شعار«سرمشق احسان الحسین» همراه کرده است و کمک های مردمی را با محوریت رزمایش همدلی 3، کمک مومنانه، احسان و اطعام حسینی جمع آوری می کند.

 

کمک های جمع آوری شده از سوی مردم و خیرین، جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، تهیه و توزیع لوازم التحریر، کیف و کفش در بین دانش آموزان نیازمند و اعطاء وام قرض الحسنه به نیازمندان جمع آوری می شود.

علاقمندان به شرکت در این طرح همدلی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950104035 نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی واریز کنند.

 

همچنین بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان به منظور مشاوره بهداشتی و تب سنجی، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری در حاشیه عزاداری این محله نمودند.

در این ایستگاه مشاوره بهداشتی، تب سنجی، تست قند خون، فشارخون، اندازه گیری قد و وزن انجام و ضمن توصیه به عزاداران برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، ماسک اهداء شد.

 

این اقدامات با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی و طاهره، گروه جهادی شهید محسن محمدی، کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، هیئت عاشقان ولایت مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ انجام می شود.

پایان پیام/ 693