تقسیم نذورات بین نیازمندان همراه با اقامه عزای سالار شهیدان کربلا در کانون مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان

تقسیم نذورات بین نیازمندان همراه با اقامه عزای سالار شهیدان کربلا در کانون مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۳۹۹
هوشمندی با اشاره به تقسیم نذورات بین نیازمندان همراه با اقامه عزای سالار شهیدان کربلا در کانون مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان، گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک خیرین برگزار شد.

«نواز هوشمندی» ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، برنامه های ویژه ای توسط کانون فرهنگی هنری مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان با همکاری اصحاب مسجد و همراهی خیرین و اهالی روستا تدارک دیده و اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان با اشاره به تقسیم نذورات بین نیازمندان در روز تاسوعای حسینی گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و شرایطی که برای برخی مردم به وجود آمده است، در مناسبت های مذهبی می توان به یاری نیازمندان شتافت و با تاسی از اهل بیت (ع) به آنان کمک کرد.

وی همچنین از اقامه عزای سالار شهیدان کربلا در کانون مسجد «ولی عصر (ع)» روستای «ریگون» سپیدان خبر داد و افزود: در این مراسم که با رعایت نکته های بهداشتی برگزار شد، امام جمعه سپیدان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اهالی روستا حضور داشتند.

 

پایان پیام/ 130