جلوه ای از کمک مومنانه در یوم الزینب/ عزاداری در فضای باز مسجد زینبیه اعظم برپا می شود

جلوه ای از کمک مومنانه در یوم الزینب/ عزاداری در فضای باز مسجد زینبیه اعظم برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
احدیان با اشاره به اینکه حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان به دلیل ویروس کرونا لغو شده است، گفت: عزاداری در فضای باز مسجد زینبیه اعظم زنجان برپا می شود.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: همه ساله در یازدهم محرم شاهد حضور پرشور مردم در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان بودیم ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا حرکت دسته عزاداری لغو شده و عزاداری به شکل متفاوت تری نسبت به سنوات گذشته برپا می شود.

 

فرید احدیان ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری یازدهم محرم در داخل زینبیه اعظم زنجان برگزار نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد جلوه ویژه ای از کمک مومنانه مردم و خیرین در یوم الزینب خواهیم بود، گفت: مراسم یازدهم محرم در محوطه رو باز زینبیه اعظم زنجان و بدون حرکت دسته و به صورت مراسم عزاداری همزمان با یوم الزینب (س) برگزار می‌شود.

 

به گفته این مقام مسئول با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مکان هایی برای ذبح قربانی در روز یوم الزینب پیش بینی شده است که این مکان ها، خیابان زینبیه، روبروی مسجد مهدیه، چهار راه امیر کبیر، سر خیابان فردوسی و سرخیابان صدر جهان است.

 

مدیراجرایی زینبیه اعظم زنجان از پیش بینی 35 مکان برای جمع آوری نذورات مردمی در این روز خبر داد و گفت: این چادرها از چهارراه پایین تا میدان تره‌بار دایر هستند همچنین عزاداران حسینی در سراسر استان می‌توانند نذورات خود را طریق اپلکیشن آپ *733*7*10# پرداخت کنند.

 

پایان پیام/ 73