پخت و توزیع یک هزار نذری ویژه شب های محرم به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز

پخت و توزیع یک هزار نذری ویژه شب های محرم به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
صاف نیت با اشاره به پخت و توزیع یک هزار نذری ویژه شب های محرم به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز، گفت: برنامه های محرم با محوریت مسجد «آقالَر» و با همکاری همه اصحاب مسجد در حال برگزاری است.

«مسعود صاف نیت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام محرم، ماه عزای سیدالشهدا (ع) مسجد «آقالر» و بازارچه «منصوریه» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و اصحاب مسجد برای برپایی مراسم سوگواری سیاه پوش و برای حضور عزاداران حسینی آماده سازی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز افزود: مراسم عزاداری شب های محرم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در حیاط مسجد در حال برگزاری است که با مداحی «حسین پوررجب»، «مجتبی روحله» و «اکبر معصوم» همراه است.

وی با اشاره به پخت و توزیع یک هزار نذری ویژه شب های محرم به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز، گفت: این نذری ها در شب های تاسوعا و عاشورا بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع شده است.

صاف نیت خاطرنشان کرد: از زمان ورود ویروس کرونا و شیوع بیماری برنامه های مختلفی با محوریت مسجد «آقالَر» برگزار شد که ضدعفونی مسجد، معابر و خیابان ها به ویژه در محله های محروم از آن جمله بود و تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد آقالر پخته و در بین نیازمندان تقسیم شده است.

 

پایان پیام/ 130