کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز میزبان عزاداران حسینی است

کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز میزبان عزاداران حسینی است

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
زارع با اشاره به برگزاری مراسم عزادارای محرم در مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)»، گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

«امید زارع» با اشاره به اجرای برنامه های محرم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» با همکاری پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» محفل عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را در مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده شرکت کنندگان از ماسک از ابتدای ماه محرم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه های این مراسم افزود: سخنرانی حجت الاسلام «احمد نعیمی»، امام جماعت مسجد، قرائت زیارت عاشورا و عزاداری و نوحه خوانی «کوروش داورپناه» و «محمدهادی اسماعیلی» در این شب های محرم برگزار می شود.

زارع همچنین از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، گوشت و مرغ است و در محله های «کوشکک»، «شرغان»، «ترکان»، «ریاستی» و «شاهداعی الله» که از مناطق کم برخوردار شیراز است، توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز تاکید کرد: به امید خدا و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد همچنان ادامه دارد و اقداماتی نظیر توزیع اقلام بهداشتی و بسته معیشتی تا شکست کرونا ادامه دارد.

پایان پیام/ 130