اجرای رزمایش عاشورایی در کانون قائم منتظر(عج) لاهیجان

اجرای رزمایش عاشورایی در کانون قائم منتظر(عج) لاهیجان

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
رزمایش عاشورایی با هدف اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به همت کانون فرهنگی هنری قائم منتظر (عج)دیزبن لاهیجان اجرا شد.

«حبیب رمضانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تاکید بر دستگیری از نیازمندان در ماه محرم به‌ویژه شرایط کرونایی استان اظهارداشت: دستگیری از نیازمندان از سفارشات موکد دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم منتظر (عج) دیزبن لاهیجان با اشاره به اجرای رزمایش عاشورایی در مسجد جامع دیزبن افزود: اعضای کانون قائم در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان و لزوم ترویج فرهنگ نوع دوستی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

 

وی با اشاره به ممنوعیت نذری به جهت حفظ سلامت شهروندان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: با نذورات و کمک‌های خیرین در قالب این رزمایش، در دهه اول محرم تعداد ۱۰۵ بسته معیشتی تهیه و عصر عاشورا توسط اعضای کانون فرهنگی هنری قائم تحویل نیازمندان شد.

 

رمضانپور ارزش این بسته‌های معیشتی را حدود ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر است.

 

وی تصریح کرد: اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان تا پایان ماه صفر به همت خیرین و اعضای کانون قائم منتظر(عج) دیزبن ادامه دارد.

 

پایان پیام/ 84