مجوز مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) صادر شد

مجوز مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) صادر شد

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و به منظور ترویج سیره آن حضرت(ع) در حوزه کمک‌های مومنانه، مجوز مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) صادر شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، مجوز مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) صادر شد.

 

بنابر این گزارش، «احمد آخوندی» در این باره گفت: هر ساله همزمان با برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و در راستای عمل به سیره اجتماعی سیدالساجدین(ع)، اقدامات خیرخواهانه ای توسط ستاد برگزاری کنگره انجام می شود.

 

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) از اجرای طرح نذر امام سجاد(ع)، ذبح گوسفند و توزیع گوشت و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی بین نیازمندان و فقرا به عنوان فعالیت های اجتماعی ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) یاد کرد و افزود: از این پس با دریافت این مجوز از سوی کمیته امداد، این طرح ها هدفمند و مستمر اجرا خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، زمینه جلب مشارکت هرچه بیشتر کمیته امداد، خیرین و مردم نیک اندیش در راستای عمل به سیره اجتماعی امام سجاد(ع) در دستگیری از فقرا، ایتام و نیازمندان فراهم شده است.

 

 آخوندی دستگیری از نیازمندان و رفع حوائج فقرا و ایتام را از سیره ائمه هدی(ع) به ویژه امام سجاد(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: آن حضرت(ع) با تاسی از سیره جد و پدر بزرگوارشان همواره به فکر بینوایان و نیازمندان بودند و شبانه و ناشناس اقدام به توزیع آذوقه بین فقرا و ایتام می نمودند.

 

 گفتنی است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بیت. سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ و جامعه المصطفی(ص) العالمیه از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.

پایان پیام/ 9