برگزاری نشست «امام سجاد علیه‌السلام، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت»

برگزاری نشست «امام سجاد علیه‌السلام، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت»

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نشست علمی تخصصی «امام سجاد علیه‌السلام، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» با سخنرانی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست علمی تخصصی «امام سجاد علیه السلام، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» از مجموعه برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام امروز (چهارشنبه، 12 شهریور ماه) به میزبانی دانشکده علوم قرآنی بندرعباس برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، حجج اسلام والمسلمین سعید ذکایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس، احمد سجادی، رئیس دانشکده علوم قرآن و معارف اصفهان، سیدشمشاد حسین رضوی، امام جماعت و مدیر مسجد توحید نروژ و سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور در این نشست مجازی سخنرانی می کنند.

 

علاقمندان به شرکت در این نشست که از ساعت 11 تا 12 با حضور مجازی رئیس دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می شود، می توانند به لینک http://hormozgan.fahma.org/liveroom مراجعه کرده و با کلیک روی گزینه مهمان وارد شوند.

 

گفتنی است، دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 12 تا 25 محرم حسینی با شعار «امام سجاد علیه السلام، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» در حال برگزاری است و به دلیل شرایط کرونایی کشور و عدم امکان اجرای حضوری برنامه ها، بر تهیه و تولید ویدئوکلیپ های محتوایی و برگزاری نشست ها و وبینارهای تخصصی در فضای مجازی به جای ارائه مقاله تمرکز دارد.

 

 

پایان پیام/ 9