قدرداني از خانواده شهيد اهل سنت در سه‌شنبه تکريم اين هفته استان خراسان شمالي

قدردانی از خانواده شهید اهل سنت در سه‌شنبه تکریم این هفته استان خراسان شمالی

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خانواده شهيد «بيک مراد نوراني» از شهداي اهل تسنن خراسان شمالي در محفلي صميمي مورد تکريم و تقديراهالي مسجد قرار گرفت.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  به همت کانون فرهنگی هنری شفا  روستای« بیک پولاد» از توابع شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی میزبان  خانواده شهید «بیک مراد نورانی» از شهدای والامقام دفاع مقدس شد.

 

این دیدار که صمیمانه و با مهمان نوازی خانواده شهید مرادی انجام گرفت، با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی از همسر شهید قدردانی شد.

 

عبدالحسین اسفندیاری، مدیرکانون فرهنگی هنری شفا مسجد نبی اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) در این دیدار که با هماهنگی و پی گیری های وی انجام گرفته بود، شهید نورانی را یکی از شهدای تاثیرگذار این روستا معرفی کرد و گفت: این شهید بزرگوار  دوم آذرماه 1363 در حین عملیات در منطقه سردشت به شهادت رسید.

 

گفتنی است؛ طرح ملی «سه شنبه های تکریم»   به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.