محفل عزای سیدالشهدا (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد

محفل عزای سیدالشهدا (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری محفل عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز، گفت: این مراسم همزمان با سیزدهمین روز از ماه محرم در مسجد «الرجاء» برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیرازگفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم برنامه های مختلفی در کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در حال برگزاری است که ابن برنامه ها با سیاه پوش کردن مسجد و برگزاری آئین سیاه پوشیدن اعضای نوجوان کانون و علم گردانی آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز با اشاره به اینکه مراسم سوگواری محرم از ابتدای ماه در مسجد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با حضور اعضای نوجوان و جوان کانون و همزمان با سیزدهمین روز از ماه محرم مراسم سوگواری شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفای ایشان در مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم به علت شیوع بیماری ویروس کرونا در فضای باز مسجد و با تعداد محدود و یک صد نفر از عزاداران حسینی برگزار شد، افزود: این محفل حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه بود و شرکت کنندگان نیز ملزم به استفاده از ماسک شدند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برنامه های برگزار شده در این مراسم، یادآور شد: حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امام جماعت مسجد «الرجاء» شیراز در این مراسم به سخنرانی پیرامون نهضت عاشورا، عبرت های آن و پیام هایی که واقعه کربلا از جانفشانی سید و سالار شهیدان پرداخت و نوحه خوانی و سینه زنی نیز برگزار شد.

پایان پیام/ 130