اعلام بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت امام سجاد (ع) به کانون ها

اعلام بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت امام سجاد (ع) به کانون ها

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و معارف عظيم صحيفه سجاديه برای اجرا به کانون ها اعلام شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره برا لزوم بزرگداشت امام سجاد علیه السلام و ترویج معارف صحیفه سجادیه، گفت: بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و ترویج معارف عظيم صحيفه سجاديه برای اجرا به کانون ها اعلام شده است و یکی از این برنامه های پیشنهادی، پخش صلوات خاصه امام سجاد علیه السلام بعد از اقامه نماز مغرب و عشا از گلدسته های مساجد و همچنین به صورت عکس نوشته در فضای مجازی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان همچون گذشته می توانند در راستای دستگیری از نیازمندان و نیز احیای سیره اجتماعی امام سجاد علیه السلام، طرح نذر را اجرا کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این کانون ها می توانند به منظور معرفی شخصیت والای آن حضرت، نشست، همایش و دوره های آموزش با محوریت سبک زندگی و سیره امام سجاد علیه السلام را به صورت حضوری و با حداقل جمعیت برگزار کرده و یا این که این برنامه ها را با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا کنند.

خوبی زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی برای بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام، برگزاری سه شنبه های تكريم با محوريت كانون های هم نام آن حضرت است و در همین راستا این کانون های فرهنگی هنری می توانند از خانواده معظم شهدا، آزادگان هم نام با آن حضرت، حافظین، خادمین و یا مروجين صحيفه سجادیه تجلیل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کانون های می توانند به منظور ترویج فرهنگ صحیفه خوانی بسته به شرایط به صورت حضوری و محدود همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و یا به صورت مجازی، دوره قرائت صحیفه سجادیه را برگزار کنند.

وی در خاتمه بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی، تجليل از امامزادگان منسوب به آن حضرت از طريق هماهنگی با اداره كل اوقاف و امور خيريه است.

شایان ذکر است؛ کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند برنامه های بسته پیشنهادی بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و ترویج معارف عظيم صحيفه سجاديه را تا تاریخ ۲۴ شهریور سال جاری اجرا کنند.

پایان پیام/ 586