دستگیری از نیازمندان و بیماران بی‌بضاعت با «نذر امام سجاد(ع)»/حافظان و مروجان صحیفه سجادیه تجلیل می‌شوند

دستگیری از نیازمندان و بیماران بی‌بضاعت با «نذر امام سجاد(ع)»/حافظان و مروجان صحیفه سجادیه تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
خوبی‌زاده از اجرای طرح «نذر امام سجاد(ع)» با هدف دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت جنوب کرمان خبر داد و گفت: در این طرح کانون‌های مساجد اقدام به شناسایی و کمک به نیازمندان و بیمارانی که توان پرداخت هزینه‌های درمانشان را ندارند، خواهند کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از قرائت صلوات خاصه امام زین العابدین(ع) از ماذنه مساجد و شبکه های مجازی از 12 تا 25 محرم در راستای بزرگداشت امام سجاد(ع) خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرح «نذر امام سجاد(ع)» با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و با هدف احیای سیره اجتماعی آن حضرت(ع)، گفت: بر اساس این طرح شناسایی و کمک به نیازمندان و بیمارانی که توان پرداخت هزینه های درمانشان را ندارند، مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی افزود: فعال کردن شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد همنام آن حضرت(ع)، برپایی نشست ها و جلسات پیرامون سیره و شخصیت امام زین العابدین(ع) در فضای مجازی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و مصاحبه با شخصیت های دینی در مورد صحیفه سجادیه و چهارمین امام شیعیان جهان بخش دیگری از برنامه هایی است که در راستای بزرگداشت سیره و شخصیت حضرت زین العابدین(ع) در جنوب کرمان مورد توجه قرار می گیرد.

 

خوبی زاده همچنین از اجرای ویژه برنامه سه شنبه های تکریم با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد همنام آن حضرت(ع) خبر داد و گفت: این کانون های فرهنگی هنری خانواده معظم شهدا و آزادگان همنام با آن حضرت(ع) را تکریم خواهند کرد و از خادمین، حافظین و مروجين صحيفه سجادیه تجلیل به عمل می آورند.

 

 
گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای دهمین سال است که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بيت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی‌ و جامعه المصطفی(ص) از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان و مذاهب برگزار می شود.

پایان پیام/ 40