توزیع پک‌های بهداشتی میان نیازمندان/ ازخودگذشتگی اعضای کانون فجر در اوج شیوع کرونا

توزیع پک‌های بهداشتی میان نیازمندان/ ازخودگذشتگی اعضای کانون فجر در اوج شیوع کرونا

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
جعفری، گفت: در اوج شیوع کرونا اعضای کانون فرهنگی هنری فجر خریدهای ضروری مردم را انجام و به درب منازل می بردند.

امیر جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال کلاس های مختلفی که در کانون برپا بود، به صورت حضوری برگزار نشده است و فعالیت ها در فضای مجازی پیگیری می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فجر افزود: اعضای کانون فرهنگی و هنری فجر در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه خدمت رسانی گام نهادند و پنج هزار عدد ماسک و یک هزار مواد ضدعفونی کننده میان خانوارهای نیازمند محله شاطرآباد توزیع شد؛ همچنین نسبت به توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم اقدام شده است.

این مسئول با بیان اینکه به منظور کاهش تردد مردم در ایام پیک ویروس کرونا خریدهای مردم توسط اعضای کانون انجام می شد، بیان داشت: هر  چند فعالیت ها در این کانون با توجه به شیوع ویروس کرونا محدود شده است اما اعضای کانون همواره پای کار بودند.

جعفری خاطر نشان کرد: کمبود اعتبار همواره یک مسئله جدی برای فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده است که باید مرد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فجر ادامه داد: کانون محلی برای تامین اعتبارات ندارد زیرا مساجد یا درآمدی ندارند یا درآمد را به کانون های فرهنگی و هنری مساجد اختصاص نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری فجر 150 نفر عضو دارد، گفت: نباید به دنبال افزایش کمی کانون‌های فرهنگی و هنری بود بلکه باید این تعداد موجود نیز به خوبی مدیریت شود.

جعفری خواستار تخصیص اعتبار ثابت شد و گفت: در صورتی که اعتبارات بیشتری به کانون های فرهنگی هنری اختصاص یابد می توان اعضای بیشتری را جذب کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فجر  خاطر نشان کرد: بسیاری از کانون‌های فرهنگی هنری در ابتدای مسیر قرار دارند و باید از آن ها دستگیری کرد.

پایان پیام/ 66