تقدیر از خانواده شهید ابوتراب عاشوری در نشست تبیین سیره امام سجاد(ع)

تقدیر از خانواده شهید ابوتراب عاشوری در نشست تبیین سیره امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
نشست تبیین سیره امام سجاد(ع) و محتوای صحیفه سجادیه از سلسله نشست‌های دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) همراه با تجلیل از خانواده شهید عاشوری در طرح ملی سه‌شنبه های تکریم برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «علیرضا پولاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری نشستی با حضور مدیران ارشد استان بوشهر با محوریت صحیفه سجادیه و سیره امام چهارم شیعیان خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: این نشست 23 شهریور ماه با همکاری کانون فرهنگی هنری «سیدالساجدین(ع)»، با حضور مدیران ارشد استانی در مسجد امام سجاد (ع) و با سخنرانی حجت  الاسلام والمسلمین «محمدرضا عاشوری»، فرزند شهید ابوتراب عاشوری برگزار می شود.

 

پولاد تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی ابعاد شخصیتی امام سجاد(ع) است، ضمن اینکه در این برنامه، بیانیه آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با موضوع انس با صحیفه سجادیه و نقش دعا در ارتباط انسان با خدا قرائت می شود و همچنین پخش کلیپی از قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه از برنامه های دیگر این نشست است.

 

گفتنی است در پایان همسو با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهید ابوتراب عاشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/ 9