تهیه ۲۰۰ بسته لوازم‌‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم توسط اهالی مسجد لرزاده

تهیه ۲۰۰ بسته لوازم‌‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم توسط اهالی مسجد لرزاده

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام تاجیک از ارائه کمک مومنانه اهالی مسجد لرزاده به ۱۲۰ خانواده نیازمند در ماه محرم حسینی خبر داد و گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان محرم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی‌اصغر تاجیک» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج مسجد لرزاده در طول سال و به صورت ویژه تر در ماه های اسفند و رمضان از نیازمندان دستگیری می کند، اظهار کرد: این گروه با شیوع ویروس کرونا علاوه بر ضد عفونی کردن معابر عمومی و امکان مختلف در محدوده مناطق خراسان و قیام، 1500 بسته بهداشتی شامل ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده میان نیازمندان توزیع کرد.

 

امام جماعت مسجد لرزاده (واقع در تهران، خیابان خراسان، خیابان لرزاده) افزود: پایگاه بسیج و هیئت امنای این مسجد چند روز پیش از آغاز ماه محرم مقدمات برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) را فراهم کرد به طوری که هر شب مراسم عزاداری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در فضای باز این خانه خدا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: گروه جهادی مسجد لرزاده همچنین کار تهیه و توزیع 120 بسته ارزاق را دهه اول محرم امسال انجام داد که هزینه های آن از سوی این گروه، نمازگزاران این مسجد، تعدادی از خیران و با مشارکت ناحیه بسیج امام خمینی (ره) تهران بزرگ تامین شد.

 

تاجیک در ادامه به تلاش اهالی مسجد لرزاده برای جمع آوری کمک های مردمی به منظور تامین لوازم التحریر و سایر مایحتاج دانش آموزان نیازمند در شهریورماه هر سال اشاره کرد و گفت: این کار امسال نیز طبق سنوات پیشین در حال انجام است و طبق پیش بینی حدود 200 مجموعه لوازم التحریر و کیف به دست دانش آموزان نیازمند جنوب شهر تهران می رسد.

 

وی در پایان یادآور شد: در پی توصیه های مکرر مقام معظم رهبری درباره لزوم دستگیری از نیازمندان در دوره شیوع ویروس کرونا، مساجد در سراسر کشور جزو مجریان رزمایش مواسات و همدلی شدند و توانسته اند خنده را بر لبان افراد نیازمند در این دوره بنشانند که این کار اکنون با محوریت کمک به دانش آموزان محروم در حال انجام است.

پایان پیام/ 397