پویش «نذر حسینی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم اجرا شد

پویش «نذر حسینی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم اجرا شد

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
گواهیان از راه اندازی پویش «نذر حسینی» همزمان با ایام محرم در راستای کمک به محرومان به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، به اجرای پویش «نذر حسینی» در ایام محرم و به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: این پویش مردمی با هدف توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی میان خانواده های نیازمند راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در راستای منویات رهبری انقلاب با تهیه و توزیع ماسک و بسته های غذایی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی از اهداف این طرح بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود در این امر نیک سهیم باشند، بیان کرد: جهت شرکت در این امر خداپسندانه شماره کارت 5041721059111196 برای واریز کمک های نقدی اعلام شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری موکب «حضرت زهرا (س)»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شکل گرفته است، عنوان کرد: مردم همچنین می توانند کمک های غیرنقدی خود را جهت حمایت از خانواده های نیازمند به خیریه مسجد «امام حسین (ع)» تحویل دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است، تصریح کرد: در هر مرحله از طرح بسته های ارزاق شامل برنج، روغن، رب گوجه، گوشت مرغ، حبوبات و... تهیه و میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم از همکاری خیران و افراد نیکوکار در تهیه بسته های معیشتی قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به خانواده های محروم و آسیب دیده از «کرونا» شد.

 

پایان پیام/ 691