نمایشگاه دستاوردهای تابستانی بچه های مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان دایر شد

نمایشگاه دستاوردهای تابستانی بچه های مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان دایر شد

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
نمایشگاه دستاوردهای تابستانی کارگروه مهارت و اشتغالزایی مجموعه فرهنگی - تربیتی مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی در زنجان است که در طول سال برنامه های آموزشی، تربیتی، مهارتی و فرهنگی متعددی برای بچه های مسجد برگزار می کند.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد، برنامه های این مسجد در بستر فضای مجازی استمرار پیدا کرد و مجموعه فرهنگی، تربیتی این مسجد تلاش کرد تا از ظرفیت فضای مجازی برای پویایی بچه های مسجد بهره بگیرد.

 

غنی سازی اوقات فراغت یکی از مقوله های مهم در طول تابستان است که مجموعه فرهنگی و تربیتی مسجد امام محمدباقر(ع) از این فرصت برای مهارت افزایی بچه های مسجد استفاده کرده و کارگاه های قلم زنی بر روی ظروف مسی را به جوانان و نوجوانان مسجد آموزش دادند.

این مجموعه در راستای بیانات مقام معظم رهبری که به امر جهش تولید و تشکیل کارگاه های اشتغالزایی زودبازده تاکید داشتند، آموزشگاه و کارگاه قلم زنی بر روی ظروف مسی را در مسجد ایجاد کردند.

 

در گام نخست تربیت 20 کارآموز قلم زنی در دستور کار قرار گرفت و پس از برگزاری دوره های آموزشی آثار و تولیدات این عزیزان در قالب نمایشگاهی همه روزه در ساعات اقامه نماز در معرض دید نمازگزاران قرار گرفته است.

پایان پیام/ 73