توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هاشمی از توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی به همت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری در ماه محرم در بین نیازمندان توزیع شد.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: تهیه بسته های معیشتی در محرم امسال که اطعام دهی غذای گرم نداشتیم، از برنامه های مهم کانون مساجد و همت بچه‌های مسجد است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(ع) بهشهر افزود: ماه محرم حسینی و ایام عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ازجمله مناسبت هایی است که توجه به نیازمندان دغدغه جدی همه مردم است و اطعام دهی برای امام حسین(ع) از برنامه های مهم مردمی است.

 

وی اظهار کرد: در راستای فرامین رهبری و براساس دغدغه های ایشان، امسال برنامه های محرم با شور و شعور خاص و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار و توزیع بسته های مواد غذایی خشک به ازای اطعام و غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

هاشمی از توزیع 70 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی به همت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری در ماه محرم در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: برنامه های کنترل و پیشگیری از ویروس کروناهمزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری و مقابله با این  ویروس  به همت کانون های فرهنگی هنری مسجد  برگزار و بچه مسجدی ها با کمک  پایگاه مقاومت بسیج، اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی و تولید ماسک و  توزیع کمک های مومنانه  کردند و در ماه محرم هم این مهم در اولویت برنامه های ما بوده است.

 

هاشمی گفت: سیاهپوش کردن مسجد برای اقامه عزای حضرت سیدالشهداء(ع) که شور حسینی را به قلب محلات و اهالی تزریق می کند؛ از برنامه های مهم ما در کانون بود و در ادامه راه با عزاداری های شب های محرم با رعایت دستور العمل بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین کمک به نیازمندان در کمک های مومنانه، محرمی پر شور و شعور در دهه اول رقم خورد.

 

وی تصریح کرد: 70 بسته معیشتی در دهه اول محرم، به همت خیران و نمازگزاران، بچه مسجدی ها و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسگری(ع) گراییل محله بهشهر، همزمان با عزاداری‌های دهه اول محرم؛  تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

پایان پیام/ 175