اهدای بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت به همت بچه‌های مسجد

اهدای بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت به همت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام مطلبی از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط اعضا و خیران کانون فرهنگی هنری «ابوذر» خبر داد و گفت: این بسته‌ها متناسب با مقطع تحصیلی دانش‌آموزان تهیه شده است.

حجت الاسلام «محمد مطلبی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع بسته های لوازم التحریر میان دانش آموزان بی بضاعت به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: برای دانش آموزان 80 خانواده بی بضاعت لوازم التحریر متناسب با مقطع تحصیلیشان تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر از استمرار رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند تحت پوشش این مسجد خبر داد و گفت: 100 بسته معیشتی به ارزش 400 هزار تومان نیز میان این خانواده های محروم در حال توزیع است.

 

 وی با اشاره به توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در راستای طرح «اطعام حسینی» به  مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، گفت: کانون فرهنگی هنری ابوذر با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به پخت و پخش غذاها کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر با اشاره به برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و یارانش در دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان شهدای گمنام خیابان ابوذر بیان کرد: نصب پرچم های سیاه منقش به نام شهدای کربلا بر سر درب منازل و مغازه های اطراف مسجد و تهیه سبد اقلام غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بخشی از اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است.

 

حجت الاسلام مطلبی به بخش دیگری از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری اشاره و بیان کرد: یکی از برنامه های این کانون تهیه جهیزیه برای جوانان بی بضاعت در آستانه ازدواج است که در چند ماه گذشته برای 15 نفر جهیزیه تهیه شده است.

 

وی به دیگر خدمات کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر در راستای اهتمام به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اشاره و خاطرنشان کرد: کارگاه تولید ماسک به همت فعالان کانون راه اندازی شده و روزانه شش هزار ماسک تولید می شود و با قیمت مناسب در اختیار طبقات محروم و کم بضاعت قرار می گیرد.

 

گفتنی است، مسجد جامع ابوذر یکی از مساجد فعال در منطقه 17 تهران است که بیش از 40 شهید تقدیم انقلاب کرده و کانون فرهنگی هنری ابوذر در خیابان ابوذر جنب این مسجد واقع شده است.

پایان پیام/ 40