شهدا برای ما الگویی هستند که با استقامت و فداکاری، رشادت آفرینی کردند

شهدا برای ما الگویی هستند که با استقامت و فداکاری، رشادت آفرینی کردند

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه باید با الگوگیری از خانواده شهدا، کارها را اجرایی کنیم، گفت: شهدا برای ما الگویی هستند که با استقامت و فداکاری، رشادت آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «احمد سلامی»، امروز (سه شنبه 18 شهریور) در هشتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شهدا برای ما الگویی هستند که با استقامت و فداکاری، رشادت آفرینی کردند.

معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه شهدا ما را شرمنده کردند، تاکید کرد: باید با الگوگیری از خانواده شهدا، کارها را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم خانواده معزز شهدا ما را از دعای خیر خود بی بهره نکنند، یادآور شد: پیش از شیوع کرونا برنامه های تکریم شهدا هر چهارشنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برگزار می شد که امیدوارم در اولین فرصت این برنامه مجدد به اجرا  برسد.

خاطرنشان می شود؛ بسیجی شهید «رمضان سلطانی» متولد 1346 که در سال 1365 در عملیات «کربلای چهار» و منطقه عملیاتی «شلمچه»، روحانی بسیجی شهید «قربان سلطانی» متولد 1349 که در سال 1363، در عملیات «بدر» و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» و شهید «منوچهر سلطانی» متولد 1350 که در سال 1366 و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» سه برادر متولد روستای «خیرآباد» شهرستان خرامه بودند، به فیض شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/ 130