طرح «سه شنبه های تکریم» باعث شده تا از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم

طرح «سه شنبه های تکریم» باعث شده تا از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» باعث شده تا در این ایام کرونا، از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 18 شهریور) در هشتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» به صورت مجازی برگزار شد، گفت: طرح «سه شنبه های تکریم»، یکی از مهمترین طرح های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که در حال اجراست.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه این طرح باعث می شود تا یادی از خانواده شهدا کنیم، تاکید کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» باعث شده تا در این ایام کرونا، از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم و با یاری خداوند اگر این ویروس رخت بربندد به صورت حضوری به دست بوسی خانواده معزز شهدا خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه آنان با رشادت های خود در آسمان درخشیدند و این شهدا هستند که می توانند الگویی برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان باشند، تاکید کرد: شهدای عزیز راه صد ساله عرفا و بزرگان را یک شبه طی کردند.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که شهدا شیعه های ناب و پیروان اهل بیت (ع) بودند، تاکید کرد: امیدوارم خداوند طول عمر با عزت و عظمت به خانواده شهدا هدیه کند و امیدوارم این سه شهید عزیز شفیع و دستگیر ما در روز جزا باشند.

خاطر نشان می شود؛ بسیجی شهید «رمضان سلطانی» متولد 1346 که در سال 1365 در عملیات «کربلای چهار» و منطقه عملیاتی «شلمچه»، روحانی بسیجی شهید «قربان سلطانی» متولد 1349 که در سال 1363، در عملیات «بدر» و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» و شهید «منوچهر سلطانی» متولد 1350 که در سال 1366 و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» سه برادر متولد روستای «خیرآباد» شهرستان خرامه بودند، به فیض شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/ 130