اهتمام فرزندان شهیدم به نماز و روزه نمونه بود

اهتمام فرزندان شهیدم به نماز و روزه نمونه بود

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
قائدی با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندان شهید خود و تاکید بر اینکه اهتمام فرزندان شهیدم به نماز و روزه نمونه بود، گفت: هر سه پسرم در کنار رفتن به جبهه از تحصیل علم و درس خواندن غافل نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زینت قائدی» امروز (سه شنبه 18 شهریور) در هشتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» به صورت مجازی برگزار شد، گفت: تقدیر خدا بر این بود که از میان بندگان خوبش گلچین می کند و سرنوشت فرزندان من را بر شهادت قرار دهد.

مادر شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندان شهید خود، خاطرنشان کرد: هرسه فرزند شهیدم این ویژگی را داشتند که با حلول ماه شعبان روزه می گرفتند و به ماه رمضان متصل می کردند و همیشه در حال عبادت و به ویژه روزه، نماز و قرآن بودند.

وی با اشاره به اینکه این شهیدان تاکید زیادی در صرفه جویی در مصرف آب داشتند، گفت: در بحث کمک به مردم بسیار فعال بودند و به ویژه به یتیمان و انجام امور منزل آنها بسیار حساس و فعال بودند.

براساس این گزارش، «عوض سلطانی»، پدر شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» نیز به بیان خاطراتی از این شهدا پرداخت و از حضور اعضای کانون و پایگاه مقاومت مسجد قدردانی کرد.

خاطر نشان می شود؛ بسیجی شهید «رمضان سلطانی» متولد 1346 که در سال 1365 در عملیات «کربلای چهار» و منطقه عملیاتی «شلمچه»، روحانی بسیجی شهید «قربان سلطانی» متولد 1349 که در سال 1363، در عملیات «بدر» و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» و شهید «منوچهر سلطانی» متولد 1350 که در سال 1366 و منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» سه برادر متولد روستای «خیرآباد» شهرستان خرامه بودند، به فیض شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/ 130