استمرار کمک‌های مومنانه به محرومان به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال

استمرار کمک‌های مومنانه به محرومان به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام پرویزی با اشاره به توزیع بسته‌های ارزاق میان محرومان به مناسبت ماه محرم در مسجد بقیع، گفت: ۳۰ بسته ارزاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان به همت خیران مسجدی به محرومان اهدا می‌شود.

حجت الاسلام «احمدرضا پرویزی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به توزیع 30 بسته ارزاق میان نیازمندان به مناسبت ماه محرم از سوی مسجد «بقیع»، اظهار کرد: این بسته های ارزاق به ارزش تقریبی 400 هزار تومان با مشارکت خیرین و نیکوکاران و به همت جهادگران بسیج مسجد بقیع در حال توزیع است.

 

امام جماعت مسجد بقیع (واقع در خیابان ستارخان) با اشاره به محتویات این بسته های ارزاق بیان کرد: این بسته ها شامل نمک متبرک آستان قدس رضوی، برنج، گوشت قربانی، مرغ، رب، روغن، حبوبات، ماکارانی، قند، شکر و چای است.

 

حجت الاسلام پرویزی با اشاره به حضور فعالانه نوجوانان در توزیع و بسته بندی سبدهای معیشتی افزود: نوجوانان به صورت خودجوش در فعالیت های جهادی مسجد مشارکت دارند و این اقلام را به صورت روزانه در مناطق محروم توزیع می کنند.

 

امام جماعت مسجد بقیع تصریح کرد: در کنار توزیع بسته های معیشتی بسته های بهداشتی نیز برای مقابله با ویروس کرونا در شرایط بحران کرونا در حال توزیع است و خواهران فعال مسجد اقدام به تولید ماسک تولید در منازل کرده و میان نیازمندان توزیع می کنند و در ابتدای شیوع این بحران شاهد فعالیت خودجوشانه گروه جهادی مسجد در ضدعفونی معابر و خیابان ها بودیم.

 

حجت الاسلام پرویزی در پایان پیرامون فعالیت های مسجد در دوران قبل از شیوع ویروس کرونا، گفت: یکی از طرح هایی که در این مسجد اجرا می شد، طرح پیوند «مسجد و مدرسه» بود که بر اساس این طرح با کلیه مدارس اطراف مسجد ارتباط برقرار و زمینه حضور آنها را در مسجد تقویت کردیم.

 

یادآور می شود، مسجد بقیع، در ستارخان، خیابان حبیب الهی، خیابان خارک واقع شده است.

پایان پیام/ 40