ضبط ویژه برنامه «روایت گری جانبازان از خاطرات دوران دفاع مقدس» به اتمام رسید

ضبط ویژه برنامه «روایت گری جانبازان از خاطرات دوران دفاع مقدس» به اتمام رسید

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ضبط ویژه برنامه «روایت گری جانبازان از خاطرات دوران دفاع مقدس» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال تدوین بود، به اتمام رسید.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ضبط ویژه برنامه «روایت گری جانبازان از خاطرات دوران دفاع مقدس» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال تدوین بود، به اتمام رسید.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: کلیپی از روایت خاطرات تعدادی از جانبازان شهرستان بیله سوار تهیه شده که همزمان با هفته دفاع مقدس در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این مستند روایتی از ایثار، فداکاری و از جان خود گذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که باید به نسل آینده انتقال داده شود.

 

وی اظهار داشت: برای جوانان امروز دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یک سند افتخار هست که باید بر آن بالید و نشر فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر ضروریت های این دوران پرافتخار است.

 

ملکی عنوان کرد: تلاش کرده ایم که خاطرات بازگو نشده ای از زوایا و صحنه های مختلف دفاع مقدس روایت شود تا نسل امروز بتواند انس و الفت با وقایع این دوران داشته باشد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: از همکاری صمیمانه جانبازان شهرستان بیله سوار در این خصوص سپاسگزارم و امیدواریم بتوانیم یک مجموعه مناسب تصویری از روایت گری آنها را به عموم مردم ارائه دهیم.

پایان پیام/ 365