بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند مسجد ولیعصر(عج) توزیع شد

بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند مسجد ولیعصر(عج) توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
محمدی گفت: ۱۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند مسجدی توزیع شد.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به شیوع و فراگیری ویروس کرونا در کشور با همت و تلاش هیئت امنا، پایگاه بسیج ولایت و نمازگزاران مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا به منظور تأمین بخشی از مایحتاج روزمره تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر، بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند این مسجد توزیع شد.

 

فرمانده پایگاه بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ارزش این بسته‌ها 10 میلیون ریال است افزود: این بسته‌های حمایتی شامل حبوبات، ماکارونی، روغن، چای، قند، رب، روغن، ماسک و دستمال‌کاغذی است.

 

وی با بیان اینکه هر روز بین نمازگزاران ماسک توزیع شده و فضای مسجد ضدعفونی می‌شود گفت: خوشبختانه مساجد در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان حضوری پررنگ داشته‌اند.   

 

محمدی تصریح کرد: در بحران کرونا هم ضدعفونی مسجد حضرت ولیعصر(عج) و توزیع اقلام بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با کرونا از سوی این مسجد و پایگاه بسبج بوده است.

 

هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: کمک و احسان به خانواده‌های نیازمند از اموری است که در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار بوده و همواره این مهم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با هدف دستگیری از نیازمندان توسط مومنین انجام می‌شود.

پایان پیام/ 526