توزیع ۱۰ بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا

توزیع ۱۰ بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
کارگر گفت: در آستانه سال تحصیلی و با هدف دستگیری از دانش آموزان کم برخوردار، ۱۰ بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا توزیع شد.

« آمنه کارگر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از کرونا بود کانون فرهنگی هنری با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند وارد عرصه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا  افزود: در ادامه طرح مواسات مدنظر رهبری، یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت؛ تهیه و توزیع لوازم‌التحریر میان دانش آموزان  کم برخوردار بود که به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا اجرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف کمک به افراد نیازمند و همچنین کمک به تحصیل دانش آموزان در سطح  روستای اومال هدف گذاری شد که  توزیع کمک معیشتی در چندین مرحله در دستور کار قرار گرفت.

 

کارگر گفت: در آستانه سال تحصیلی و با هدف دستگیری از دانش آموزان کم برخوردار، 10 بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: اولین مرحله از اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار روستای اومال نکا و کمک معیشتی در ماه محرم انجام شد که این اقدام خداپسندانه با برنامه ریزی های انجام شده مستمر و ادامه دار خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) اومال نکا تصریح کرد:امسال به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا و از دست دادن مشاغل برخی از والدین و همچنین آغاز سال تحصیلی پیش از موعد،  تلاش کردیم تا در حد بضاعت با تهیه و توزیع لوازم التحریر مورد نیاز بین دانش آموزان کم بضاعت و محروم جامعه،  از دغدغه خانواده ها کم کنیم.

پایان پیام/ 175