اهداء ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار سهم کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

اهداء ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار سهم کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
هاشمی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر اهداء شد.

« سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران اظهار کرد: کمک به افراد کم برخوردار و توجه به افراد نیازمند از جمله برنامه های مهم کانون مساجد است که بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر جهت عمل به همین مسئولیت‌های اجتماعی تهیه و توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر مازندران در ادامه با اشاره به هزینه این بسته ها گفت: هزینه هر یک بسته لوازم التحریر جهت تامین بسته های کمک مومنانه مبلغ 70هزار تومان برای هر بسته بوده است.

 

وی بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 30 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر اهداء شد.

 

هاشمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در ماه رمضان، در دهه امامت و ولایت و ماه محرم امسال با کمک خیران بسته های مختلف کمک معیشتی در بین خانواده‌های جامعه هدف و افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: نهضت کمک مومنانه همزمان با شیوع کرونا با فرمان رهبری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تلاش شده است تا دریایی از رحمت و مهربانی به سمت خانواده های نیازمند سرازیر شود.

 

مدیرمسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در پایان گفت: تعداد 30 بسته لوازم‌التحریر هم توسط کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر  و پایگاه های مقاومت مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر و خیران همزمان با سال تحصیلی تامین و در بین افراد و جامعه هدف توزیع شد.

پایان پیام/ 175