کانون‌های مساجد بازوانی توانمند برای تقویت مبانی فرهنگی و دینی جوانان هستند

کانون‌های مساجد بازوانی توانمند برای تقویت مبانی فرهنگی و دینی جوانان هستند

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
همت یار، گفت: کانون های فرهنگی هنری می‌توانند بازویی توانمند برای تقویت مبانی فرهنگی و دینی جوانان و نوجوانان باشند.

سعید همت یار در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا اعضای کانون فرهنگی هنری غدیر با تشکیل گروه جهادی به ضدعفونی محلات پرداختند و در این راستا اقدامات موثری را رقم زدند.
مدیر کانون فرهنگی و هنری غدیر با اشاره به گندزدایی مکان های پرتردد و عمومی محله افزود: همچنین در این راستا معابر، عابر بانک ها، مساجد و ... نیز ضدعفونی شد.
همت یار بیان داشت: همچنین در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و مواسات ۵۰ بسته معیشتی به همت این کانون تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.
وی خاطر نشان کرد: در دهه اول ماه محرم نیز فعالیت های فرهنگی مختلفی به همت این کانون اجرا شد و همچنین عزاداری ها نیز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری غدیر گفت: کانون فرهنگی هنری غدیر از سال ۸۸ تأسیس شده و در حال حاضر ۲۰۰ نفر عضو دارد.
همت یار با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته به کانون پاسخگو نیست، عنوان کرد: باید در این زمینه به کانون ها توجه ویژه داشت چرا که کانون های فرهنگی مساجد نقش مهمی در مبارزه با تهاجم نرم دشمنان دارند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط جنگ نرم در صورتی که امکانات لازم برای فعالیت در اختیار کانون ها قرار گیرد، کانون های فرهنگی هنری در کنار بسیج می‌توانند بازویی توانمند برای تقویت مبانی فرهنگی و دینی جوانان و نوجوانان باشند.

پایان پیام/ 66