دعاي بيست وهفتم صحيفه سجاديه تبلور فرهنگ مقاومت است

دعای بیست وهفتم صحیفه سجادیه تبلور فرهنگ مقاومت است

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام والمسلمين عبادي‌زاده در نشست علمي ترويجي سبك زندگي اسلامي در آموزه‌هاي امام سجاد(ع) گفت: فرهنگ مقاومت در دعاي بيست وهفتم صحيفه سجاديه متبلور شده است.
 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)،   به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمد عبادی ‌زاده» ضمن قدردانی از برگزاری نشست های استانی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: آن حضرت بعد از حادثه عظیم عاشورا برای مقابله و مقاومت در برابر ظلم و ستم یکی از راه هایی را که در پیش گرفتند، اتخاذ شیوه ای نوین با رویکرد دعا در مسئله مقاومت بود.
 
 
 
وی با بیان اینکه  امام سجاد (ع) بعد از حادثه عاشورا در اوج اختناق اموی راهکاری را که برای مقاومت انتخاب کرد دعا و مناجات بود، افزود: دعای بیست وهفتم صحیفه سجادیه گویای این واقعیت است.
 
 
امام جمعه هرمزگان ادامه داد: مرزبانان باید چشم دلشان بینا باشد و تا چشم دل بینا نباشد انسان نمی تواند راه مقابله و مقاومت در برابر دشمت را پیدا کند.
 
 
 
گفتنی است نشست علمی ترویجی سبک زندگی اسلامی در آموزه های امام سجاد(ع) از سری برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) با تاکید بر انتقال آموزه های سید الساجدین (ع) به میزبانی کانون فرهنگی هنری ضیافت، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن از ساعت 10 تا 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 20شهریور 1399برگزار شده و از طریق این لینک برای عموم علاقمندان پخش شد.