امام جماعت مسجد داودقلی زنجان رئیس خانه هلال منطقه سعدی زنجان شد

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان رئیس خانه هلال منطقه سعدی زنجان شد

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، روحانی فعال در عرصه های مختلف علمی و جهادی، توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان رئیس خانه هلال منطقه سعدی زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی اصغر ولایتی روحانی فعال وسخت کوش در عرصه های مختلف علمی وجهادی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان رئیس خانه هلال منطقه سعدی زنجان انتخاب شد.

 

این انتخاب بدلیل تعهد وتخصص این روحانی جوان زنجانی است که مدیران استان را ترغیب میکند تا از ظرفیت ایشان برای سازمانها استفاده شود.

 

شهرام میرزائی در مراسم معارفه حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به عنوان رئیس خانه هلال منطقه مرکزی ومهم شهر زنجان، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان را از روحانیون خوشنام وپرانگیزه وخدمتگزار زنجان خواند و گفت: همکاری سازمان هلال احمر با ایشان طلیعه مبارکی برای خدمت به مردم خواهد بود وسعی خواهیم کرد از ظرفیت این خانه هلال در آموزش، توانمند سازی وخدمت رسانی به مردم به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز تاکید کرد: خانه هلال برای خدمت به مردم و آموزش های تخصصی امدادی برای جلوگیری خطرات وآسیب ها در جامعه تاسیس می شود وهدفش ایجاد ارتباط نزدیک با سازمان هلال احمر است .

 

حجت الاسلام نصیری، خدمت به خلق عبادت وبرآورده کردن حوائج مردم را الطاف وتوفیقات بالای خداوند دانست و گفت: برطرف کردن نیاز مردم ومراجعه مردم به ما آثار اخروی فراوانی دارد که حدیث دارد که دست نیازمند را ببوس که دست خداست.

پایان پیام/ 693