تغییرات چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان»/ رشته‌ها و شرایط شرکت

تغییرات چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان»/ رشته‌ها و شرایط شرکت

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» با تغییراتی همچون برگزاری به شیوه مجازی، امکان شرکت رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و اضافه شدن رشته مکبری اعلام شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» با شکلی کاملا متفاوت نسبت به دوره های گذشته برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، برگزاری به شیوه مجازی، امکان شرکت رده سنی  ۹ تا ۱۴ سال، اضافه شدن رشته مکبری از جمله این تفاوت ها است.

 

این جشنواره در رشته های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز و اذان در هر دو بخش خواهران و برادران و در رشته مکبری ویژه برادران به صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد https://bachehayemasjed.ir/ ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

 

با توجه به شرایط خاص کشور در پی شیوع کرونا، این جشنواره در دوره چهاردهم به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود و ستادهای استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فرصت دارند تا 30 آذرماه نفرات برتر خود را به ستاد مرکز معرفی کنند.

 

گفتنی است، افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و ...)  طی سال های 96 تا 98 رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر و نیز افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول راکسب کرده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را ندارند.

 

اجرای تقلیدی از الگوهای بارگذاری شده رشته های مسابقات در سامانه، دارای امتیاز ویژه است و فایل های ارسالی در همه رشته ها باید به صورت تصویری و چهره شرکت کننده به طور کامل مشخص باشد. علاوه بر این، ضبط فیلم به صورت افقی، بی حرکت و بدون تدوین و حداکثر زمان اثر 3 دقیقه با حجم حداکثر 30 مگابایت باشد. همچنین، هر فرد صرفا در یک رشته و با ارسال یک اثر امکان شرکت دارد.

 

مسابقه قرآني مدهامتان

پایان پیام/ 9