اجرای ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت امام سجاد (ع)

اجرای ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت امام سجاد (ع)

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: هم زمان با شب شهادت امام سجاد علیه السلام راس ساعت ۹ شب ویژه برنامه منبر مجازی اجرا می شود.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام، گفت: هم زمان با شب شهادت امام سجاد علیه السلام راس ساعت ۹ شب ویژه برنامه منبر مجازی اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: این ویژه برنامه از جوار شهدای گمنام شهر قلعه گنج به صورت زنده از طریق اینستاگرام پخش می شود و عاشقان این امام بزرگوار می توانند از سخنرانی و مداحی بهره ببرند.

وی بیان کرد: البته فضاسازی مکان اجرای برنامه منبر مجازی به گونه ای در نظر گرفته شده که عزاداران می توانند با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری نیز در این برنامه شرکت کنند.

فلاح اظهار کرد: موضوع در نظر گرفته شده برای سخنرانی، تبیین شخصیت و جایگاه والای امام سجاد علیه السلام و معرفی صحیفه سجادیه است و مداح نیز در خصوص مصائب اهل بیت علیهم السلام به ویژه این امام همام، نوحه خوانی و مدیحه سرایی می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج ادامه داد: علاوه بر این در راستای تولید محتوا در فضای مجازی، یکسری عکس نوشته با مضمون احادیثی از امام سجاد علیه السلام و در مورد صحیفه سجادیه در فضای مجازی منتشر می کنیم.

 وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در آستانه شهادت امام سجاد علیه السلام، پخش صلوات خاصه حضرت از گلدسته های مسجد است که با کمک بچه های مسجدی کانون نیز این برنامه به نحو مطلوبی اجرا می شود.

فلاح در خاتمه تاکید کرد: آن حضرت برای ترویج و حفظ دین مبین اسلام رنج های بسیاری متحمل شدند و کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم اجرای ویژه برنامه هایی در راستای بزرگداشت ایشان است و امیدواریم که مورد رضایت حضرت حق واقع شوند.

پایان پیام/ 586