آغاز داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی/برگزاری اختتامیه در نیمه مهرماه

آغاز داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی/برگزاری اختتامیه در نیمه مهرماه

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار ۶۰۰ دانش آموز ثبت‌نام کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی آغاز شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی همانند سال های گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش آموزی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شده و بر این اساس 600 نفر از علاقه‌مندان به شرکت در آئین مذکور ویدئوهای 3 الی 5 دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir بارگذاری و ارسال کردند.

 

استان های قزوین، اصفهان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان های شرقی و غربی دارای بیشترین ثبت نام کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی هستند.

 

این گزارش می افزاید: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحبنظران از جمله رحمان نوزانی، محمود تاری، سعید نسیمی، حسین درویش و محمد امانی مهر برگزار می شود.

 

همچنین راستی آزمایی شرکت کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی در تاریخ 29 الی 31 شهریور  برگزار خواهد شد و آزمون نهایی و ضبط برنامه نهایی نیز در 3 الی 10 مهرماه انجام می شود.

 

گفتنی است، اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی-مداحان دانش آموز شهر تهران- روز پنجشنبه 15 مهر ماه 1399 برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 9