کمک ۵۰ میلیونی کانون زینبیه نکا به نیازمندان در ماه محرم

کمک ۵۰ میلیونی کانون زینبیه نکا به نیازمندان در ماه محرم

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
باقری گفت: اعضای فعال کانون زینبیه نکا در رزمایش همدلی و کمک مومنانه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که بخشی از آن توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه بود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: در طول شیوع ویروس کرونا، اقداماتی به اندازه توان و ظرفیت‌های موجود، جهت پیشگیری و مقابله با کرونا در کانون زینبیه نکا انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: تلاش برای ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک از ابتدای شیوع کرونا در دستور کار بچه مسجدی ها بود و در ادامه راه در ماه رمضان، تلاش برای کمک مومنانه در دستور کار جدی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال هم در ادامه کمک مومنانه ماه رمضان، توزیع کمک معیشتی در دستور کار کانون زینبیه نکا همچون همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرارگرفت و حدود 50  بسته کمک مومنانه شامل حبوبات، برنج، روغن، گوشت و نوشت‌افزار بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

 باقری با اشاره به تلاش برای برگزاری نماز جماعت در زینبیه نکا و عزاداری ماه محرم، گفت: به همت کانون زینبیه، هیات مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) و پایگاه بسیج تلاش شد تا با ضدعفونی کردن مسجد زینبیه فضا برای حضور عزاداران و نمازگزاران  در ماه محرم با رعایت پروتکل بهداشتی مهیا شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا با بیان اینکه همدلی ها را پایانی نیست و همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در ادامه کمک مومنانه و ارائه کمک به مردم و تلاش برای افزایش سلامت در بین مردم، نصب سیستم ضدعفونی کننده از دیگر برنامه های مهم در زینبیه نکا برای عزاداران حسینی بود.

باقری گفت: اعضای فعال کانون زینبیه نکا در رزمایش همدلی و کمک مومنانه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که بخشی از آن توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 50 میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه بود .

 

وی با اشاره به برنامه های این کانون به مناسبت ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یارانش گفت: در همین راستا طرح «هر خانه،یک حسینیه» به همت کانون زینبیه نکا اجرا و  در فضای مجازی اطلاع رسانی مناسب در راستای محرم و بزرگداشت شعائر انجام شد.

باقری در پایان این مصاحبه با تشکر ویژه از زحمات شبانه‌روزی همه گروه‌های جهادی مسجد زینبیه نکا در دوران کرونا افزود: بچه مسجدی ها در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و کمک به نیازمندان و تلاش برای افزایش سلامت مردم همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 175