بیست و هشتمین یادواره شهدای مسجدالمتقین برگزار می‌شود

بیست و هشتمین یادواره شهدای مسجدالمتقین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
بیست و هشتمین یادواره شهدای مسجدالمتقین با بخش‌های متنوع همچون روایتگری خاطرات شهدا ۲۷ شهریورماه در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، بیست و هشتمین یادواره شهدای مسجدالمتقین پنجشنبه، 27 شهریورماه و در آستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، در این یادواره «سعید پرویزی»، قاری بین المللی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته و حجت الاسلام حسین جوشقانیان به روایتگری از خاطرات رزمندگان و جبهه های نبرد حق علیه باطل می پردازد.

 

مداحی کربلایی سعید هدایتیان از دیگر بخش های این یادواره شهدا است که در فضای باز بوستان «شهید ستار کشانی» واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، نرسیده به پل شهید صدر، خیابان شهید ستار کشانی برگزار می شود.

 

این برنامه به صورت همزمان در فضای مجازی نیز پخش می شود که علاقمندان برای استفاده می توانند به نشانی درج شده در پوستر مراجعه کنند.

 

گفتنی است، مسجدالمتقین در محله صدر به نشانی خیابان دکتر علی شریعتی، نرسیده به پل شهید صدر، خیابان شهید ستار کشانی واقع شده است.

 

 

پایان پیام/ 9