اجرای طرح نذر در ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)

اجرای طرح نذر در ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: در نظر داریم با جلب کمک های مومنانه مردمی و خیرین طرح نذر امام سجاد علیه السلام را اجرا کنیم.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام، گفت: در نظر داریم با جلب کمک های مومنانه مردمی و خیرین طرح نذر امام سجاد علیه السلام را اجرا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این برنامه با هدف کمک به بهبود معیشت خانواده های فقیر و نیازمند و همچنین در راستای احیای سیره اجتماعی آن حضرت اجرا می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام، طرح کتاب خوانی است و در همین راستا قرائت دعاهای صحیفه سجادیه همراه با بیان مضامین این دعاها در دستور کار قرار دارد.

زارع ادامه داد: این برنامه نیز به منظور آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: علاوه بر این دوره آموزش مجازی سبک زندگی و سیره آن حضرت نیز با هدف تبیین شخصیت امام سجاد علیه السلام در حال اجرا است.

وی ابراز کرد: همچنین قصد داریم این هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم را متناسب با ایام بزرگداشت امام سجاد علیه السلام و با تجلیل از حافظان قرآن کریم برگزار کنیم.

زارع عنوان کرد: پخش صلوات خاصه امام سجاد علیه السلام از گلدسته های مسجد یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم در راستای بزرگداشت مقام شامخ این امام بزرگوار است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه تاکید کرد: کلیه سعی و تلاش ما بر این است که در ایام بزرگداشت امام سجاد علیه السلام بتوانیم شخصیت و اقدامات موثر آن حضرت در خصوص حفظ و ترویج دین اسلام را اطلاع رسانی کنیم.

پایان پیام/ 586