ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) آغاز شد

ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) آغاز شد

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) در قم از سلسله نشست های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در قم با پخش پیام صوتی آیت الله علوی‌گرگانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سیدالعابدین عليه السلام» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از دقایقی قبل با پخش پیام صوتی آیت الله العظمی علوی گرگانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تجلیل و تقدیر از برگزار کنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: تمسک به دامان اهل بیت(ع) موجب نجات انسان در دنیا و آخرت است و شک نکنید که ولایت اهل بیت(ع) جهانی خواهد شد.

 

لازم به توضیح است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای دهمین سال پیاپی در عرصه بین المللی و همچنین در سطح کشور برگزار می شود که قرار است اختتامیه آن دوشنبه 24 شهریور مصادف با 25 محرم الحرام در تهران و با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

 

در همین راستا عصر امروز(یکشنبه 23 شهریور) شاهد برگزاری ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سیدالعابدین عليه السلام در قم هستیم.

 

گفتنی است، این نشست با حضورآیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حجت‌الاسلام والمسلمين عبادی نماینده محترم ولی فقیه در هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

دکتر سهیل اسعد محقق و اندیشمندی از آرژانتین، آیت الله احمد عابدی استاد درس خارج فقه و اصول و آیت الله اعرافی از سخنرانان دیگر این مراسم در عصر امروز خواهند بود.

 

تجلیل  از تعدادی از خادمین صحیفه سجادیه و تعدادی از خانواده های شهدای غیر ایرانی مدافع  حرم از برنامه های دیگر این نشست است.

 

لازم به ذکر است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با محوریت استان هرمزگان برگزار می شود.

پایان پیام/ 694