توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
نیرین از توزیع۵۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز به ارزش ۲۰میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح توزیع احسان از سوی فعالان مسجد امیرالمؤمنین(ع)، خیرین و خانواده‌های شهدا تهیه شد.

«محمدعلی نیرین»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پانزدهمین مرحله طرح توزیع احسان در محرم حسینی از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت.

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری اظهار کرد: در این مرحله با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، 50 بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز تهیه و توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی 20میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: شانزدهمین مرحله توزیع احسان هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام خواهد شد.

نیرین، تهیه بسته‌های حمایتی و بهداشتی، یاری‌رساندن به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان، تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان، تأمین دارو و جهیزیه نوعروسان را ازجمله فعالیت‌های اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و خیریه 110اعلام کرد.

 

وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی در بیت جانباز شهید عباسعلی نیرین، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود.

 

نیرین به بازگشایی مدارس و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه برای دانش آموزان نیازمندان لوازم‌التحریر تهیه کند.

 

پایان پیام/ 286