اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت

اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
نیکجوی از اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه در مسجد فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر رشت خبر داد.

«محمدعلی نیکجوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که کانون فاطمه الزهرا(س) مسجد یالثارات الحسین در لبیک به فرمایشات رهبری طرح ویژه کتابخوانی را برگزار می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یالثارات الحسین(ع) مسجد فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر رشت با بیان اینکه طرح مذکور با استفاده از فضای مجازی و با هشتگ #کتاب_خوب_راه_گشاست اجرا می‌شود افزود: در قالب این طرح به معرفی کتب اسلامی و قرآنی می‌پردازیم که این هفته کتاب «آزادی معنوی» اثر استاد شهید مرتضی‌ مطهری به مخاطبان معرفی شد.

 

وی افزود: این کتاب مجموعه‌ای‌ از چند سخنرانی استاد مرتضی‌ مطهری درباره‌ تزکیه‌نفس‌ و انسان‌ شدن است.

 

نیکجوی همچنین از برگزاری جلسه‌ کتاب پنج‌ مقاله‌ شهید مطهری خبر داد و بیان داشت: این جلسه با همراهی طلاب‌ و فضلای مدرسه‌ علمیه‌ مهدویه‌ رشت، روز گذشته در مسجد «فاطمه الزهرا(س)» مسکن مهر رشت برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مسجد در قالب مجموعه فرهنگی و تربیتی مسجد حضرت‌ فاطمة الزّهراء (س) اجرا می‌شود تصریح کرد: این مجموعه همچنین با تشکیل کانالی در فضای مجازی به بیان شبهات جوانان توسط امام جماعت مسجد می‌پردازد.

 

 

پایان پیام/ 596